cPanel – dodanie konta e-mail
Logowanie do panelu
Zakładanie konta pocztowego nie jest skomplikowane i każdy użytkownik prowadzi sobie z tym bez najmniejszego problemu.
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego w sekcji „E-mail” należy wybrać link „Konta e-mail”.
Dodawanie konta
W kolejnym kroku kliknij link po prawej „Utwórz” aby utworzyć nowe konto pocztowe
Nazwa konta e-mail i hasło
Podaj adres e-mail dla nowego konta oraz jego hasło, lub skorzystać z opcji „Wygeneruj” aby wygenerować hasło dla nowego konta.
Na koniec kliknij odnośnik „Utwórz” aby nowe konto email zostało założone.
Bezpieczeństwo
Pamiętaj aby używać skomplikowanych haseł, zawierających co najmniej 8 znaków w tym duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne.
Nie podawaj nigdy nikomu swoich haseł.
Zmieniaj swoje hasła okresowo i nie podawaj ich innym osobą.
Nasi konsultanci nigdy nie proszą o ich podanie.